Wniosek i Instrukcja CEIDG - 1
Wniosek o wpis do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej CEIDG-1 i Instrukcja wypełniania wniosku CEIDG-1. Dokument w formacie PDF. Użyj programu Adobe Reader. Wniosek i Instrukcja znajduje się w pliku w załączeniu.
Wnioski o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej składane są za pośrednictwem formularza elektronicznego dostępnego na stronie internetowej CEIDG, w Biuletynie Informacji Publicznej ministra właściwego do spraw gospodarki oraz za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji poblicznej.
Wnioski o wpis mogą być również składane (osobiście lub wysłane listem poleconym) w formie papierowej na formularzu CEIDG w wybranym przez przedsiebiorcę urzędzie gminy.
Wniosek papierowy składany osobiście powinien być podpisany w obecności pracownika urzędu, a na przysłanym wniosku, własnoręczność podpisu musi być potwierdzona przez notariusza.
Wnioski o wpis są wolne od opłat.
Dokument w formacie PDF. Użyj programu Adobe Reader.
Formularz wniosku oraz instrukcja wypełniania znajdują się w pliku w załączeniu.
Metryka strony