Rejestry i ewidencje
Ewidencje i rejestry
Poszczególne komórki organizacyjne prowadzą ewidencje, rejestry i archiwa, zgodnie ze swoim zakresem rzeczowym, w tym w szczególności:
Stanowisko do spraw obsługi organów gminy
Rejestr uchwał rady gminy
Rejestr przepisów gminnych
Rejestr interpelacji i wniosków radnych
Rejestr uchwał komisji rady
Rejestr skarg i wniosków
Ewidencja działalności gospodarczej
Rejestr zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
Urząd Stanu Cywilnego
Księga urodzeń
Księga małżeństw
Księga zgonów
Ewidencja ludności
Rejestr stałych mieszkańców
Rejestr byłych mieszkańców
Rejestr wyborców
Rejestr wydanych zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa
Archiwum zakładowe
Stanowisko ds. organizacyjnych i kadrowych
Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw
Rejestr zarządzeń wójta
Stanowisko ds. budownictwa, gospodarki komunalnej, ochrony środowiska i rolnictwa
Rejestr wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego
Rejestr wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu powiatowym i gminnych
Rejestr decyzji o ustaleniu warunków zabudowy
Rejestr miejscowych planów zagospodarowania
Rejestr wniosków o sporządzenie lub zmianę miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Ewidencja dróg i obiektów mostowych
Referat finansowy
Rejestr podatników
Rejestr zwolnień 5-cio letnich z tytułu nabycia gruntów na powiększenie lub utworzenie gospodarstwa rolnego
Rejestr ulg inwestycyjnych
Rejestr ulg żołnierskich
Rejestr umorzeń zaległości podatkowych
Rejestr odroczeń zaległości podatkowych
Rejestr odroczeń terminów płatności
Rejestr umorzeń odsetek za zwłokę
Rejestr wydanych zaświadczeń uprawniających do otrzymania bonów paliwowych
Rejestr zaświadczeń o nie zaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości
Dane zawarte w prowadzonych rejestrach, ewidencjach i archiwach mogą być udostępniane na zasadach określonych w przepisach prawa.
Większość rejestrów i ewidencji prowadzona jest w postaci zbiorów danych osobowych i przy udostępnianiu danych w nich zawartych mają zastosowanie przepisy ustawy o ochronie danych osobowych.
Dane udostępnia się osobom i podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa. Dane osobowe udostępnia się również innym podmiotom i osobom, jeżeli w sposób wiarygodny uzasadnią potrzebę posiadania takich danych, a udostępnienie danych nie naruszy praw i wolności osoby.
Dane udostępnia się na pisemny, umotywowany wniosek chyba, że przepis innej ustawy stanowi inaczej. Wniosek powinien zwierać informacje umożliwiające wyszukanie w zbiorze żądanych danych osobowych oraz wskazywać ich zakres i przeznaczenie.
Dokumenty z zakresu działania Rady udostępnia się obywatelom w pokoju Inspektora ds. obsługi Rady a z zakresu działania Wójt w pokoju kancelarii Wójta w godzinach pracy urzędu. Może to odbywać się wyłącznie w Urzędzie Gminy w asyście pracownika Urzędu Gminy.
Udostępnianie należy do komórki organizacyjnej urzędu, stosowanie do jej zakresu działania.
Metryka strony