Informacja dot. ,,Dobry Start"

W roku szkolnym 2️⃣0️⃣2️⃣1️⃣/2️⃣0️⃣2️⃣2️⃣wniosek o świadczenie z programu Dobry Start można złożyć wyłącznie drogą elektroniczną – za pomocą portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, bankowości elektronicznej lub portalu Emp@tia https://empatia.mpips.gov.pl. Świadczenia będą wypłacane wyłącznie na rachunki bankowe. Obsługą świadczeń od tego roku zajmuje się ZUS. Wnioski można składać od 1️⃣ lipca do 3️⃣0️⃣listopada 2021 r. Pomoc w wypełnieniu wniosku o przyznanie świadczenia „Dobry start” oferuje Zakład Ubezpieczeń Społecznych Inspektorat w Sokółce ul. Sikorskiego 38C. Szczegółowe informacje znajdują się w linku poniżej: https://www.zus.pl/.../zus-jest-gotowy-do-obslugi.../4076850

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Sidra

Wytwarzający/odpowiadający: Barbara Bagan

Data wytworzenia: 2021-07-02

Wprowadzający: Agnieszka Babicz

Data modyfikacji: 2021-07-02

Opublikował: Agnieszka Babicz

Data publikacji: 2021-07-02