Informacja dot. ,,Dobry Start"
W roku szkolnym 2️⃣0️⃣2️⃣1️⃣/2️⃣0️⃣2️⃣2️⃣wniosek o świadczenie z programu Dobry Start można złożyć wyłącznie drogą elektroniczną – za pomocą portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, bankowości elektronicznej lub portalu Emp@tia https://empatia.mpips.gov.pl.
Świadczenia będą wypłacane wyłącznie na rachunki bankowe.
Obsługą świadczeń od tego roku zajmuje się ZUS. Wnioski można składać od 1️⃣ lipca do 3️⃣0️⃣listopada 2021 r.
Pomoc w wypełnieniu wniosku o przyznanie świadczenia „Dobry start” oferuje Zakład Ubezpieczeń Społecznych Inspektorat w Sokółce ul. Sikorskiego 38C. Szczegółowe informacje znajdują się w linku poniżej:
https://www.zus.pl/.../zus-jest-gotowy-do-obslugi.../4076850
Metryka strony